سگ و احساسش

آن‌ها دارای احساسات هستند، حس و حال ما را درک می‌کنند و اگر خوشحال یا عصبانی باشید؛ سگ‌ها متوجه خواهند شد.

یک مطالعه درباره احساسات سگ‌ها نشان داده است که مراکز احساسی شان در برابر خنده‌های شاد، واکنش نشان می‌دهند. پس اگر روزی احساس کردید که به محبت نیاز دارید؛ آن‌ها می‌توانند شما را در آغوش بگیرند، چانه خود را بر روی پاهای شما بگذارند و یا پنجه خود را به شما قرض دهند.

واقعا چه حیوانات عجیبی هستند، با وفا و همراه.

علاقه‌مند به اسباب‌بازی یا دیگر چیزهای جدید؛ نشانه هوش سگ

آن‌ها اسباب بازی‌های جدید خود را به اسباب بازی قدیمی ترجیح می‌دهند. این یکی از نشانه‌های باهوش بودن سگ‌ها می‌باشد.

آن‌ها به بو، شکل، طعم، بافت و رنگ جدید نیز علاقمند هستند.

نگاه و تقلید کردن

او در خمیازه کشیدن از شما تقلید می‌کند. بنابراین وقتی خمیازه کشیدید به آن‌ها نگاه کنید. سگ‌ها می‌توانند خمیازه واقعی و دروغی را تشخیص دهند.

وقتی با سگ‌ها چشم در چشم به یکدیگر نگاه می‌کنید پیوند و اتصالی بین شما و او ایجاد می‌شود که این احساس میان انسان و سگ مشترک و به اثبات رسیده است.

حسادت سگ

سگ‌ها حسود هستند و این حسادت مانند انسان است. اگر سگی دارید و بعد از مدتی عضو جدیدی به شما اضافه شود، او احساس حسادت می‌کند.

چند مورد دیگر از هوش سگ

سگ‌ها متوجه دروغ افراد می‌شوند. این نیز می‌تواند در رفتار خود سگ با شما تاثیر گذار باشد.

همچینین آن‌ها متوجه سرطان در بدن افراد می‌شوند. سگ‌ها حس بویایی شگفت انگیزی دارند. زیرا بافت شیمیایی در بدن را از بافت سالم تشخیص داده و متوجه سرطان می‌شوند.

سگ‌ها هم مانند انسان‌ها دچار استرس می‌شوند

آن‌ها در محیط‌های کاری مانند ادارات درگیر استرس می‌شوند. در بسیاری از ادارات خارجی اجازه آوردن سگ‌ها را ندارند، زیرا نمی‌توانند در محیط کاری رفتار عادی خود را حفظ کنند.

دوری سگ از افراد بد ذات

سگ‌ها از افراد پست اجتناب می‌کند. درست متوجه شدید. آن‌ها وقتی دیگران فردی را پست می‌دانند از او دوری می‌کنند.

علاقه‌مند به موسیقی کلاسیک

این حیوانات دوست داشتنی با موسیقی کلاسیک آرام می‌شوند. زمانی که سگ شما مضطرب است؛ برای او موسیقی کلاسیک پخش کنید. حس و حال سگ را عوض می‌کند و سگ به آرامش می‌رسد.

سگ‌ها نیاز به نوازش کردن دارند

سگ‌ها دوست دارند به جای ستایش، نوازش شوند. دانشمندان کشف کرده‌اند که سگ شما بیشتر از تعریف و تمجید صوتی به نوازش شما نیاز دارد.

برچسب ها
نوشته های مرتبط